01 September 2011

Aku Ada Background comel

Assalamualaikum

selamat hari raya kawan2 semua...aku nak mohon maaf kat korang semua jika aku ada sala silap kat korang semua,,takut ada entry aku yang membuat korang terluka..aku mohon maaf sangat2

aku baru je sampai rumah ni dari kampung..huhu..2 hari je aku kat kampung sebab famili aku banyak sangat program nye raye ni..banyak sangat rumah nak diziarahi..aku ni ikut je la an...nak kumpul duet raye tu tak la dapat sebab da besa sangat da..alahai..sedihnya...huhuhu..walaupun tak dapat duet raya aku dapat background raya..heheh...KB yang kasi.terima kasih ye KB...korang nak tak..mintak kat KB..hehehe.

p/s: aku nak rehat ..penat drive tadi..:)..selamat hari raya korang..:)


4 comments:

kotak bulat said...

hehehe..sama2.. :) selamat ari raya

BlogJi-aku said...

kb punya? comel ni..heheheh

pinkcolour82 said...

selamat hari raya...:-)

Bui Junaidi said...

yeyeye..kita geng..geng ijau..hehehe..