30 June 2011

Tengok Transformers 3 di hari khamis..

Assalamualaikum...
hari nie tak de benda nak dikongsikan tapi masih ada yang boleh dikongsikan *pelik an ayat aku nie
hehehe..aku nak kongsi ngan korang ape yang aku wat hari nie..haaaa...aku tengok wayang je pas tu jalan2 cari barang keperluan...
aku tengok wayang cite  Transformers 3..mestila tengok..cite best nie..tak pena tak tengok...hahaha..banyak aksi yang menarik dalam cite nie...banyak autobot dan decepticons yang baru dan gempak..
tak nak ulas banyak nanti korang borink lak..heheheh..aku bagi  4/5 cite.....:)

p/s: aku tak berapa nak tol....sory kalau entry aku nie tak berapa nak paham..heheh>:)

tengok jangan tak tengok..:)

2 comments:

Bui Idzra Ryn said...

member kak bui cakap cerita ni best sgt..tak sabar nk tengok..^_^

ary anwari said...

cerita nie best kak bui..byk aksi gak..tgk la..best aw..:)