27 August 2011

Raya dah Dekat

Assalamualaikum

sedar tak sedar hari ni da 27 ramadan an..dan hari ni juga la baru aku nka update blog aku ni setelah sekian lama terbiar..huhu..baru mula cuti dan baru ada masa nak update blog ni..masa yang ada ni aku akan menziarahi semua rakan2 blog aku puas2..hehehe.lama da aku tak BW.

sebelum nak raya ni..apa persedian korang semua..da ada baju raya ke.?.kuih raya beli ke buat sendiri? hehe..aku semua da siap da cuma kuih tu beli je sebab mak aku tak de masa nak buat.huhu..sebelum nak raya ni jangan ada lak yang tak puasa ye .yang perempuan tu tak pe la..yang lelaki tu anda wajib ye berpuasa..hehehe.
enrty ni pendek je sebab aku nak melawat korang nya blog dulu dan aku nak baik pulih blog aku ni..:)

2 comments:

sakurasue said...

haloo. hangpa cuti, aku pulak bizi dahh..pape pun, slmt hari raya dn maaf zahir batin! he

Cikgu Ma said...

salam aidilfitri =)