22 July 2011

Belajar banyak benda

Assalamualaikum

apa khabar kawan2 semua..sihat ke korang? harap2 sihat ye..x mau ada yang sakit2.
kalau ada yang sakit2 tu cepat la makan ubat dan rehat banyak2 ok :)
tiap2 hari aku lambat update kan..huhu..bukan malas tapi malam je ada masa..
aku kan tengah praktikal..tu yang sibuk je..masa pun tak banyak...praktikal kat kilang..huhuhu
penat sangat2 aku rase..letih satu badan nie..mana tak letih nya..jarak rumah aku nak ke tempat praktikal ambik masa 30 minit...kene buat keje2  berat lak tu..huhuh..kesian kan aku..hehehe

tapi aku rase seronok sangat praktikal ni.
sebab aku belajar banyak benda dari kilang tu
mula2 masa hari pertama suram je rase..malas je rase campur2 takut sikit..hehe
tapi lepas seminggu aku rasa seronok..kenal pekerja kilang semua..walaupun muka dorang nampak ganas..hehe..tapi baik dan ramah rupa2 nye..
aku harap aku dapat habiskan praktikal aku ni dengan baik dan cemerlang..

P/s: doa2 kan aku ye kawan2 :)

12 comments:

ninie_azriena said...

gud luck ary..
praktikal best coz dpt tmbh pngalaman..:)

kotak bulat said...

hehhee..kan kb pernah kata, lame2 nnti seronok praktikal ni.. lg2 last nnti mesti ada jamuan..hehhe

.izzati liyana. said...

goodluck! keje leklok. experience tu yg penting.

ary anwari said...

KB: thank KB...betul cakap KB tu :)

ninie: heheh..thank ninie..mmg byk pengalaman dapat

izzati : thank ye..heheh

Aisyah Aina said...

hahaha...muka je ganas tapi hati baik....

muz said...

Kilang apa bro?

muz said...

Kilang apa bro?

MATA HITAM said...

prctical mmg seronok lah....mcm2 dapt belajar...dari kat kelas je...LI ag best.....

Scya Lollita said...

all the best . smoge smue slamat ^_^

Nurnajwa said...

Jgn tgk luaran org je ;D

Btw, good luck for everything. Heeeee.

Hans said...

moga berjaya
doakan aku juga
:-)

Meck said...

good luck!