31 July 2011

Ramai Kecoh pasal Khairul Fahmi putus tunang

Assalamualaikum

selamat petang semua
aku rasa ramai da tau cite nie kan.aku bukan nak ulas panjang je..aku cuma nak bagi pendapat aku tentang kes nie saje..huhu..bukan nak menyibuk ye :P
rakyat malaysia memang suke sangat cite2 panas camni termasuklah aku..heheh
aku bukan apa..aku tengok komen2 semua pasal kes nie..semua nak sala kan apek..
macam2 orang cakap kat apek yang apek lupa daratan..cepat lupa orang lain..
aku bukan apa...kita ni orang luar..bukan nya famili dorang..kita tak tau cite sebenar...kite dengar sebelah pihak je cakap apek kurang ajar..tapi kita tak tau pe yang apek cakapkan..kita ni manusia biasa..kadang2 pada pandangn orang tu..die tak kurang ajar..tapi pada pandangn orang lain..die kurang ajar..paham kan :P
tapi kita tak tau cite sebenar..jadi jangan la kita nak menuduh atau cakap yang bukan2 kat dorang..masing mungkin ada sala masing2..kita patut mendoakan kesejahteraan dorang saja..bukan lagi buat panas..nanti bertambah dosa kita...renung2 kan ye


6 comments:

Aisyah Aina said...

betul ke...laaa...baru tau ni....

kotak bulat said...

tu la... emmm... bia kn je dorg tu.

cik najihah said...

bia dorang je yang setelkan kan

sakura_sue said...

sokong! kita x thu pape x baik menuduh :)

Bui Junaidi said...

mmg kecoh pasal ni
bui pun ada ikuti jugak kisah ni
tp tak buat spekulasi melulu lah

Ann Ishak said...

tak tau salah sapa, bila renung2...macam dua2 pun salah