28 July 2011

Bloglist Kembar November Ary Anwari

Assalamualaikum kawan2

selamat menyambut hari khamis ye :)
ok..kat sini aku nak bagi tau kat korang yang aku da buat 1 bloglist untuk kembar november.
aku buat bloglist ni pun lepas aku join segmen cik najihah dalam mari cari kembar blogger.
 lepas tu aku dapat la tau mana blogger yang lahir bulan november ni..yang lahir sama tarikh dengan aku ada tapi lain tahun kan cik purple

kalau boleh aku nak tau lagi sape blogger yang lahir bulan november
boleh la kita buat tukar2 hadiah ye nanti..hehehe
kalau ada sape yang tak de dalam bloglist kembar november ary anwari
sila la tinggalkan link ye :)

p/s: november the best :)

13 comments:

Cik Purple Pinkypuff said...

wah..timer kaseh..nti kte masokkn awk dlm bloglist vip kte ek..:)

cik najihah said...

rase ramai bulan noveber tu ..siap bole wat gath lagi hee

ary anwari said...

CP: hehe..same2 ye :)

ary anwari said...

hehe..tau xpe cik najihah :)

zareliqa afiqa said...

waaa~ saya ada kat ctu lar.Maceh yea kembar bulan, eheee :D

mate saya bulat said...

hye ary :D thanx taw :D

◕‿◕Syasya◕‿◕ said...

alah sdey cause kmay bulan disember!

ninie_azriena said...

alow..disember takmo ke ary =(

Hans said...

kembar julai xada ke?
eden julai
hehehe

kotak bulat said...

disember la~~~ T_T

sakura_sue said...

wahh. time kaseh sgt. kembar november best! hee

dwaty said...

tak samala.... huhuhu

noraizuraMasoud said...

kembar november.... =)