09 July 2011

Kereta Masa Depan

Assalamualaikum semua 
semalam aku tak update langsung blog ni
bukan malas ye...cuma tak berapa nak sihat je
entry ni aku nak kongsi kan dengan korang semua
pasal kereta masa depan
 sebut je kereta masa depan majoriti nye mesti akan fikir kereta yang lebih canggih dari sekarang kan
aku bagi korang tengok contoh2 kereta masa depan ni
kereta tiga tayar..boleh terbang kot..;p
tak nampak tayar..kereta terapung
kereta ada kaki..boleh berlari
kereta terbang..senang nak keluar parking



korang pilih la mane2 kereta yang korang nak..heheh
perlu atau tak kereta camni..sama2 la kita fikirkan ye..

p/s: kalau kereta biasa pun da mahal..kereta camni bape lak harga nye..huhu



 



10 comments:

nurul nadia nasir said...

tu diaa styke lahh .yg terbang lah best!miahaha :D

ary anwari said...

heheh :)

iMBobo said...

nak yg terapung tu! mesti rasa mcm atas air kan?hehe

cucu umie said...

wah..mantap2 tpy boleh er terjadi..

ary anwari said...

pilih la mne2..hehe
tak tau la boleh jadi ke tak

kotak bulat said...

xmo..kb nak yang ada tayar gak... :P

ary anwari said...

hehe..ok KB..lagi selamat ade tayar

Cik Baju Kurung said...

nak yg no 1 :)

Nurasyiqin said...

nak yang trbang ah..x dapat bwk kapal terbang bwk kereta terbang pon jd la..hahaha..

[sutera kasih] said...

kalo betul2 wjd kereta terbang d udara..bankrup lah org airport nnti huhu