14 July 2011

Kenapa 'Boo' pasukan kita??

Assalamualaikum semua..

aku kecewa sangat semalam sebab tak dapat tengok live bola malaysia lawan arsenal semalam.huhu
tapi yang paling buat aku kecewa  sikap rakyat malaysia yang melebih menyokong pasukan arsenal tu..
stadium penuh dengan lautan baju merah je..mana semangat malaysia korang...
sehinggakan kan masa pasukan kita bawa bola..korang boo dorang..sangat memalukan..
bila kalah korang kutuk dorang..cakap dorang main tak bagus la..makan gaji buta la..tapi korang tak sedar korang yang lebih teruk..ni negara kita..semangat malaysia mesti kene ada..bukan masa nak politik je..korang kritik macam2..tapi korang sendiri yang tak bagi peluang dan sokongan..
pikir2 la ye.
jangan terlalu agungkan orang luar.



p/s: kecewa sangat :(

7 comments:

SoLy SoLicious said...

xtgk live jugak... ha,.betol tuh...sokong2

Fathiah Hamim said...

macam mana la melesia nak power.

kotak bulat said...

emmm... kb tak tengok bola.. tp tu lah cara pemikiran rakyat kita

ninie_azriena said...

ninie tag ary..
cepat2 join tau (n_n)

http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/1st-anniversary-giveaway-dunia-sebenar.html

Nurnajwa said...

Manusia, biasalah. Hmmmmmm.

Bui Junaidi said...

mentaliti penyokong malaysia ni susah nak di ubah..kak bui pun hairan kenapa nak melebihkan pemain luar dr pemain negara sendiri..pelik2..

alif haris said...

malaysia perlukan penyokong setia ^^