06 July 2011

Masa Depan Lebih Canggih dan hebat??

Assalamualaikum kawan2 semua

aku nak tanya la kat korang
betul atau tak masa depan itu lebih canggih??
perlu ke masa depan itu lebih canggih??
mengapa masa depan perlu canggih??
*apa la aku nie..banyak tanye lak..
aku nak tahu ape pendapat korang tentang
kecanggihan benda yang dicipta untuk masa depan..
kita tengok la sekarang kan
macam-macam benda yang telah dicipta untuk memudahkan manusia kan
contoh paling dekat henpon la kan
henpon sekarang pun lebih hebat daripada komputer
macam-macam boleh buat kan..
 contoh smartphone yang ada sekarang..
  
walaupun nampak nipis,leper,simple tapi kecanggihan nya lebih hebat dari sebuah komputer
teknologi yang digunakan cukup hebat
tapi adakah masa depan akan ada yang lagi hebat??
apa lagi yang  akan dicipta oleh manusia2 yang berfikiran terlalu canggih nie??
korang fikir2 kan la ok..:)

p/s: nak canggih boleh je..tapi jangan disalah guna taw.. :)..tapi aku anggap komputer lebih hebat lagi..:)



8 comments:

cik najihah said...

tak lame lagi henpon tanpe skrin pulak timbul..ahha

ary anwari said...

haha..telefon rumah pun x de skrin..:)

Aisyah Aina said...

sekarang semua benda dah canggih...bosan hidup dalam dunia yang serba canggih ni...hahahaha

ary anwari said...

heheh..cam 2 plak ye cik aisyah aina

Nurasyiqin said...

akan datang teros tak de da teknologi sebab dunia da kiamat..hehe

kotak bulat said...

tak lama nnti, hp jadi mcm pendrive je.. :P

Bui Idzra Ryn said...

bos bui dulu pernah cakap,kita takkan terkejar dengan gadget2 ni..minggu ni keluar yg best,tup2 minggu depan ader lagi yg lagi best..mcm kereta jugak..*_*..pandai2 kita memilih ikut kemampuan dan keperluan

ary..blog ary ok,dlm ciri2 yg bui kata tu..ringan jer,pastu senang jer mata tengok..*_*

ary anwari said...

kak bui..thank kak bui...betul tu kak..kite kene pilh ikut kemampuan kite sendiri..:).
Ary harap dapat kongsi ilmu2 yg baik dengan kak bui..:)