05 July 2011

Segmen : bloglist cutie mutie ninie azriena

Assalamualaikum kawan2 semua
hari nie keje aku nak join contest@ segmen je
kali nie aku nak  join ninie azriena nye segmen.
aku nak jadi bloglist cutie mutie ninie azriena nie..
aku pun nak jadi kiut gak..heheh

♥ ninie azriena ♥

nie la header cik ninie kita..header pun da comel an..apa lagi tuan blog nye
dalam banyak2  entry dalam blog ninie nie..aku paling suka ialah   

nama A-H-M-A-D tu nama kampung lah !!


ayah   : ahmad, salam papa dulu sebelum pergi sekolah tu..meh sini nak..
ahmad: apa ayah nie !! jangan lah panggil nama tu..panggil syah lah ayah..eeeee !!
ayah   : la, tu kan nama kamu..elok2 ayah bagi, takkan tak nak guna ??
ahmad: ayah guna lah nama tu kalau ayah nak, nama ahmad tu nama kampung lah !! dah lah, pergi dulu..
ayah   : ahmad !! ahmad !! emmmm

heheh..entry nie seronok .. :)
sape2 yang tak baca lagi..sila baca ye..klik sini

p/s: aku harap aku aku ley jadi kiut..heheh.. :)







6 comments:

Bui Idzra Ryn said...

ary memang kiut apa..hik2..gud luck yer

ary anwari said...

heheh,,,yeke kak bui..welcome.. :)

ninie_azriena said...

kamu geng cutie mutie 1..
sila rujuk di sidebar blog ninie ok (n_n)

ary anwari said...

hehe..thax ninie..:)

iMBobo said...

singgah dr blog ninie! follow u bro! :) jemput dtg blog komen2 hehe

ary anwari said...

salam perkenalan ye...hehe..thank ye :)